En kundtjänst för dig

bill-williams-2030

På BostadsPortal svarar vi i telefon. Här kan du förvänta dig ett vänligt och professionellt bemötande och svar på dina frågor.

Du har säkert redan märkt det. På fler och fler företags hemsidor finner bara du e-postadresser under kontaktuppgifter: inga telefonnummer. Du kan inte längre räkna med att möta en verklig person på ”andra sidan”, responsen blir allt mer automatiserad.

Riktiga människor

BostadsPortals kundtjänst går den andra vägen, och satsar på kvalitativ support på både telefon och e-post, eftersom vi tror på att människor ger den bästa responsen.

fantastiskt

Vi lyssnar

När du vänder dig till oss kommer vi att lyssna på det du säger, eller läsa det du skriver, och göra vårt bästa för att ge dig ett tillfredställande svar.

Vi svarar

Till skillnad från våra konkurrenter så finns vi här för dig när du har frågor, oavsett om det handlar om ditt abonnemang, din annons, eller om märkliga regler på bostadsmarknaden.

God respons

Naturligtvis har även vi vår andel av sura kunder, men vi får också mycket ros just för att vi har en snabb responstid, och en mänsklig attityd.

sanela

sven-erik

david

Kom ihåg att vi hela tiden fyller på i vår F.A.Q. med de vanligaste frågorna, så du kan också söka igenom dem för att kanske få de svar du letar efter. Ja, och så finns ju bloggen, som hela tiden uppdateras med nya artiklar just för att göra det lättare för dig att hitta runt i bostadsjungeln och finna den bostad du letar efter.
Vårt måtto är ”Vi skapar möjligheter” och det tar vi på allvar, vi gör alltid det vi kan för att hjälpa dig vidare på bostadsmarknaden.

Med vänlig hälsning

Kundtjänst (och resten av BostadsPortal 🙂

One comment

Kommentarer inaktiverade.